Vilarmaior - ORDENANZA FISCAL Nº 11, REGULADORA DA TAXA POR TRAMITACIÓN DE EXPEDIENTES E POR EXPEDICIÓN DE DOCUMENTOS ADMINISTRATIVOS
Artigo 1 - Fundamento e Natureza
No uso das facultades concedidas polos artigos 133.2 e 142 da Constitución e polo artigo 106 da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local, e de conformidade co disposto nos artigos 15 a 19 do Real Decreto lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido la Lei reguladora das facendas locais, se regula a taxa por tramitación de expedientes e por expedición de documentos administrativos que se rexerá pola presente ordenanza fiscal.
Artigo 2 - Feito impoñible
1. Constitúe o feito impoñible da taxa a actividade administrativa desenvolvida con motivo da tramitación e expedición, a instancia de parte, de toda clase de expedientes e de documentos administrativos que se indican no artigo 6 desta ordenanza.
2. Entenderase tramitada a instancia de parte calquera documentación administrativa que fose provocada polo particular ou redunde no seu beneficio aínda que non mediase solicitude expresa polo interesado.
3. Non estará suxeita a esta taxa a tramitación de documentos e expedientes necesarios para o cumprimento de obrigas fiscais, así como as consultas tributarias, os expedientes de devolución de ingresos indebidos, os recursos administrativos contra resolucións municipais de calquera índole e os relativos á prestación de servizos ou realización de actividades de competencia municipal e a utilización privativa ou o aproveitamento especial de bens do dominio público municipal, que estean gravados por outra taxa municipal ou polos que se esixa un prezo público por este concello.
Artigo 3 - Suxeito pasivo
Son suxeitos pasivos desta taxa, en concepto de contribuíntes, as persoas físicas ou xurídicas, así como as entidades as que se refire o artigo 35.4 da Lei 58/2003, do 17 de decembro, Xeral Tributaria, que soliciten, provoquen ou en cuxo interese redunde a tramitación do documento ou expediente de que se trate.
Artigo 4 - Responsables
O réxime de responsabilidade axustarase ao previsto nos artigos 41 a 43 da Lei 58/2003 xeral tributaria.
Artigo 5 - Cota Tributaria
1.- A cota tributaria determinarase por unha cantidade fixa sinalada segundo a natureza dos documentos ou expedientes a tramitar, de acordo coa tarifa que contén o artigo seguinte.
2.- A cota de tarifa corresponde á tramitación completa, en cada instancia, do documento ou expediente de que se trate, desde a súa iniciación ata a súa resolución final, incluída a certificación e notificación ao interesado do acordo recaído.
Artigo 6 - Tarifas
A taxa á que se refire esta ordenanza rexerase polas seguintes tarifas:
Certificacións de acordos de órganos municipais ou de expedientes administrativos | 3,00 € |
Certificacións de acordos de órganos municipais ou de expedientes administrativos con máis de cinco anos de antigüidade | 10,00 € |
Certificados de empadroamento para os que sexa necesario consultar padróns de habitantes anteriores ao 1 de maio de 1.996 | 5,00 € |
Certificados de empadroamento, convivencia, residencia | 2,00 € |
Licencias de segregación de parcelas | 60,00 € |
Licencias de primeira ocupación | 60,00 € |
Outras licencias urbanísticas | 5,00 € |
Certificación de servizos urbanísticos solicitada a instancia de parte | 5,00 € |
Informes urbanísticos | 5,00 € |
Certificación de datos catastrais emitida mediante acceso ao Punto de Información Catastral do concello | 3,00 € |
Dilixencia de cotexo de documentos | 1,00 € |
Celebración de vodas civís | 50 € |
Fotocopias de documentos | 0,10 € |
Artigo 7 - Devengo
1. Devéngase a taxa e nace a obriga de contribuír cando se presente a solicitude que inicie a tramitación do expediente ou pola que se solicite a expedición do documento administrativo suxeito ao tributo.
2. Ademais, o devengo prodúcese nos casos aos que se refire o número 2 do artigo 2º, cando teñan lugar as circunstancias que provean a actuación municipal de oficio ou cando esta se inicie sen previa solicitude do interesado mais redunde no seu beneficio.
Artigo 8 - Declaración e ingreso
1.- A taxa esixirase, no momento de entrega ou notificación do documento, ou cando se realice a tramitación do expediente que a orixine, mediante o pago nas dependencias municipais de recadación ou na entidade bancaria que se indique.
2.- Os escritos recibidos segundo o establecido polo artigo 38.4.b.c.d.e) da Lei 30/92, do 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e Procedemento Administrativo Común, que non veñan acompañados do ingreso do importe da taxa, serán admitidos provisionalmente pero non poderán tramitarse sen previa emenda da deficiencia, para o que se requirirá ao interesado co fin de que no prazo de dez días pague as taxas correspondentes, coa advertencia de que, de non facelo así, arquivarase sen máis trámite a solicitude.
Artigo 9 - Infraccións e sancións
En todo o relativo á cualificación de infraccións tributarias, así como das sancións que ás mesmas correspondan en cada caso, estarase ao disposto nos artigos 181 e seguintes da Lei Xeral Tributaria.
Disposición derrogatoria
Queda derrogada a ordenanza fiscal Nº 11 reguladora da taxa por expedición de documentos administrativos, aprobada o día 28 de setembro de 1989 e publicada no BOP nº 288 do día 18 de decembro de 1989.
Disposición final
A presente ordenanza fiscal, aprobada definitivamente, entrará en vigor e será de plena aplicación ao día seguinte ao da súa publicación no BOP, permanecendo en vigor ata a súa modificación ou derrogación expresa.