Cedeira - ORDENANZA FISCAL N.º 2.1, REGULADORA DA TAXA POR EXPEDICIÓN DE DOCUMENTOS ADMINISTRATIVOS

Publicación provisional: 30/03/2016 BOP Nº: 59
Publicación definitiva: 19/05/2016 BOP Nº: 94
Aplicable dende: 19/05/2016

Artigo 1.º.-Fundamento e natureza.

En uso das facultades concedidas polos artigos 133.2 e 142 da Constitución e polo artigo 106 da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das Bases de Réxime Local, e de conformidade con o disposto nos artigos 15 a 19 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei reguladora das Facendas Locais, este Concello establece a ¿Taxa por expedición de documentos administrativos", que rexerase tanto por a presente Ordenanza Fiscal, así como no seu caso, pola Ordenanza Xeral de Xestión, Recadación e Inspección dos Tributos e outros Ingresos Públicos, e demais normativa de aplicación, as normas da cal atenden ao prevido no artigo 57 e concordantes do citado Real Decreto Lexislativo 2/2004.

Artigo 2.º.-Feito impoñible.

1. Constitúe o feito impoñible da taxa a actividade administrativa desenvolvida con motivo da tramitación, a instancia de parte, dos documentos que se sinalan no artigo sétimo da presente ordenanza.

2. Para estes efectos entenderase tramitada a instancia de parte calquera documentación administrativa que fose provocada polo particular ou redunde no seu beneficio aínda que non mediara solicitude expresa do interesado.

3. Non estará suxeita a esta taxa a tramitación de expedientes necesarios para o cumprimento dos deberes de colaboración coa Administración de Xustiza (entendidos estes no que se refire ás certificacións e informes solicitados de oficio polas autoridades xudiciais),

4. Igualmente considérase non suxeita á presente taxa, a expedición de documentos administrativos de calquera clase, solicitados por outras Administracións Públicas no exercicio das súas funcións, ou ben polos organismos autónomos ou sociedades mercantís dependentes destas sempre que actúen no cumprimento de fins de interese público.

Artigo 3.º.-Suxeito pasivo.

Son suxeitos pasivos contribuíntes as persoas físicas e xurídicas e as entidades a que se refire o artigo 35.4 da Lei Xeral Tributaria que soliciten, provoquen ou no interese da cal redunde a tramitación do documento ou expediente de que se trate.

Artigo 4.º. -Responsables.

A responsabilidade, solidaria ou subsidiaria, das obrigas tributarias do suxeito pasivo, aplicarase nos supostos e co alcance que se sinala nos artigos 41 a 43 da Lei Xeral Tributaria.

Artigo 5.º.-Exencións.

So admitiranse vos beneficios fiscais que veñan establecidos nas normas con rango de Lei ou deriven de tratados ou acordos internacionais.

Artigo 6.º.-Cota tributaria.

1. A cota tributaria determinarase por unha cantidade fixa sinalada segundo a natureza dos documentos ou expedientes a tramitar, de acordo coa Tarifa que contén o artigo seguinte.

2. A cota da tarifa corresponde á tramitación completa, en cada instancia, do documento ou expediente de que se trate, dende a súa iniciación ata a súa resolución final, incluída a certificación e notificación ao interesado do acordo recaído.

Artigo 7.º.-Tarifa.

1. A tarifa a que se refire o artigo anterior, estrutúrase nos seguintes epígrafes:

Concepto

Cota

1

Por cada certificación a través do punto de información catastral

10,00 €

2

Por expedición de copias do catastro histórico, por cada copia

15,00 €

3

Autorizacións para a tenza de animais potencialmente perigosos. Por cada animal

35,00 €

4

Expedición de copias de atestados da Policía Local

100,00 €

2. No caso de que na mesma instancia se soliciten varias certificacións ou a expedición de varios documentos dos gravados coa presente taxa, a tarifa a aplicar estará constituída pola suma das tarifas correspondentes a cada un dos documentos solicitados.

3. A cota aplicarase tanto a expedición de copias en papel como en soporte dixital.

Artigo 8.º.-Bonificación da cota.

Non se concederá bonificación ningunha dos importes das cotas tributarias sinaladas na tarifa desta taxa.

Artigo 9.º.-Remuneración.

1. Devengarse a taxa e nace a obriga de contribuír cando se presente a solicitude que inicie a tramitación dos documentos e expedientes suxeitos a tributo.

2. Nos casos a que se refire o número 2 do artigo 2.º, a remuneración prodúcese cando teñan lugar as circunstancias que provean a actuación municipal de oficio ou cando esta se inicie sen previa solicitude do interesado pero redunde no seu beneficio.

3. A obriga de contribuír, unha vez nacida, non se verá alterada pola denegación da petición ou pola renuncia ou desistimiento do solicitante, sempre que a actividade municipal se hubiere iniciado efectivamente, e independentemente de que o interesado retirara o correspondente documento administrativo. Iso sen prexuízo do establecido no artigo 6.º apartado 4 da presente Ordenanza.

Artigo 10.º.-Declaración e ingreso.

1. De conformidade co previsto no artigo 26.1.b) do Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei reguladora das Facendas Locais, toda solicitude, para que poida ser admitida a trámite, deberá acompañarse do xustificante do pagamento da presente taxa.

2. Ao amparo do establecido no artigo 27 do citado texto legal, o importe da taxa regulada na presente Ordenanza, esixirase en réxime de autoliquidación, debendo presentarse simultaneamente coa oportuna solicitude, non causando dereito ningún naqueles casos en que do expediente se derive unha petición de licenza ou autorización, que só poderán levarse a cabo cando se obteñan estas.

En todo caso, unha vez iniciado o expediente, a Administración municipal poderá comprobar a realidade dos datos achegados polo interesado así como calquera outros que haxan de servir de base para o cálculo dos dereitos correspondentes e, á vista dos resultados de tal comprobación, practicará a liquidación provisional, con dedución do, se é o caso, ingresado mediante autoliquidación.

A práctica da liquidación, no seu caso, éo sen prexuízo da potestade administrativa para a inspección dos datos declarados ou da actividade desenvolvida realmente polo suxeito pasivo, e para a aplicación de sancións, se iso fose procedente.

3. Todas as liquidacións que se practiquen como consecuencia da regulado nos apartados anteriores serán notificadas aos obrigados ao pagamento da taxa, para o seu ingreso nas arcas municipais, a través de entidade colaboradora correspondente, utilizando os medios de pagamento e os prazos que sinala a Lei Xeral Tributaria e normas ditadas no seu desenvolvemento.

4. Os escritos recibidos polos condutos distintos do Rexistro Municipal, a que fai referencia o artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, que non vingan acompañados do xustificante de ingreso dos dereitos correspondentes, serán admitidos provisionalmente pero non poderá dárselles curso sen que se emende a deficiencia ao fin da cal se requirirá ao interesado para que no prazo de dez días, contados a partir do seguinte a aquel en que lle sexa notificado o devandito requirimento, aboe as cotas correspondentes co apercibimento de que transcorrido o devandito prazo sen efectualo, se terán os escritos por non presentados e será arquivada a solicitude, previos os trámites oportunos.

Artigo 11.º.-Infraccións e sancións.

En todo o relativo á cualificación de infraccións tributarias, así como das sancións que por estas correspondan en cada caso, estarase ao disposto nos artigos 181 e seguintes da Lei Xeral Tributaria e na normativa regulamentaria ditada en desenvolvemento desta última.

Disposición derrogatoria

A partir da aplicación da presente Ordenanza Fiscal, quedan derrogadas cantas disposicións de igual ou inferior rango opóñanse ao disposto nesta.

Disposición final

A presente Ordenanza Fiscal entrará en vigor e será de aplicación a partir do día da súa publicación no Boletín Oficial da Provincia, permanecendo en vigor ata a súa modificación ou derrogación expresas.