Fisterra - ORDENANZA MUNICIPAL DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR DO CONCELLO DE FISTERRA

Publicación provisional: 20/06/2017 BOP Nº: 115
Publicación definitiva: 21/08/2017 BOP Nº: 157
Aplicable dende: 22/08/2017

EXPOSICIÓN DE MOTIVOS

A Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das bases de Réxime Local (BOE nº 80, do 3 de abril de 1985), establece no seu artigo 25.2 k) que os concellos exercerán, en todo caso, competencias nos termos da lexislación do Estado e das Comunidades Autónomas en materia de prestación de servizos sociais e de promoción e reinserción social.

A Lei 13/2008, do 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia, regula o dereito de todas as persoas aos servizos sociais, correspondéndolles aos poderes públicos garantir este dereito, posibilitando así que as liberdades e igualdades entre individuos sexan reais e efectivas, tal e como consagra a propia Constitución Española.

A Lei 13/2008, do 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia, establece no seu capítulo II do Título I, o catálogo de servizos sociais, onde define o servizo de axuda no fogar coma un servizo consistente en ofrecerlles un conxunto de atencións ás persoas ou familias no seu propio domicilio, para facilitar o seu desenvolvemento e permanencia no seu contorno habitual. Esta mesma lei establece no seu artigo 11.f) que é función dos servizos sociais comunitarios básicos a xestión da axuda no fogar.

Coa entrada en vigor da Lei 39/2006, do 14 de decembro, de Promoción da Autonomía Persoal e Atención ás persoas en situación de dependencia, así como a normativa estatal e galega que a desenvolve, fíxose necesario establecer un novo marco regulador de carácter básico dos contidos, formas de prestación e aspectos procedementais e organizativos de axuda no fogar de maneira que coa aprobación da Orde do 22 de xaneiro de 2009 pola que se regula o servizo de axuda no fogar, se estableceron pautas de carácter xeral para asegurar un nivel equitativo de atención a todas as persoas que tiñan limitada a súa autonomía persoal.

O Decreto 254/2011, do 23 de decembro, polo que se regula o réxime de rexistro, autorización, acreditación e a inspección dos servizos sociais en Galicia, establece no seu artigo 7. b) como requisito xeral dos centros e programas de servizos sociais, dispoñer dunhas normas de funcionamento, visadas polo órgano competente, en materia de autorización e inspección de servizos sociais da Xunta de Galicia, que garanta o respecto ao dereito das persoas usuarias e establezan as condicións de prestación e desenvolvemento dos servizos.

O Decreto 99/2012, do 16 de marzo, polo que se regulan os servizos sociais comunitarios e o seu financiamento, faise necesario adaptar a normativa municipal existente en materia de axuda no fogar co fin de dar cumprimento ao establecido na disposición derradeira primeira do citado decreto.

O Decreto 149/2013, do 5 de setembro, polo que se define a carteira de servizos sociais para a promoción da autonomía persoal e a atención ás persoas en situación de dependencia e se determina o sistema de participación das persoas usuarias no financiamento do seu custo, dálle unha nova redacción aos artigos 14.2, 59 e 61 do Decreto 99/2012, do 16 de marzo, polo que se regulan os servizos sociais comunitarios e o seu financiamento, polo que se fai necesario adaptar a normativa municipal existente en materia de axuda no fogar ao establecido nos mencionados artigos.

O Decreto 148/2014, do 6 de novembro, polo que se modifica o Decreto 99/2012, do 16 de marzo, polo que se regulan os servizos sociais comunitarios e o seu financiamento, entre outros aspectos modifica a regulación co copagamento do servizo municipal de axuda no fogar en réxime de libre concorrencia.

A Orde do 31 de maio de 2016 pola que se modifica o módulo de financiamento do servizo de axuda no fogar a persoas en situación de dependencia, modifica os criterios para o financiamento do servizo de axuda no fogar, recollidos no anexo III do Decreto 99/2012.

En consecuencia e coa finalidade de garantir unha equidade, calidade e intensidade homoxéneas nos tipos de atención e os criterios de participación económica das persoas usuarias, o Concello de Fisterra, de conformidade co marco normativo referenciado que confire aos concellos a potestade regulamentaria e de autoorganización dentro da esfera das súas competencias, regula os requisitos e condicións da prestación do servizo de axuda no fogar municipal a través da presente ordenanza.

CAPÍTULO I: DISPOSICIÓNS XERAIS

CAPÍTULO I: DISPOSICIÓNS XERAIS

Artigo 1º.- Obxecto

É obxecto desta ordenanza a regulación do servizo de axuda no fogar desenvolvido polo concello de Fisterra.

Artigo 2º.- Ámbito de aplicación

O establecido nesta ordenanza é de aplicación ao servizo de axuda no fogar que se desenvolve no concello de Fisterra.

Artigo 3º.- Natureza, definición e obxectivos do servizo

O servizo de axuda no fogar é un servizo público de carácter local, consistente en ofrecer un conxunto de atencións ás persoas ou unidades de convivencia no propio domicilio, para facilitar o seu desenvolvemento e a permanencia no seu contorno habitual.

O servizo de axuda no fogar poderá prestarse a calquera persoa ou unidade de convivencia, para as cales, de acordo coa valoración técnica correspondente, supoña un recurso idóneo de atención. De xeito particular, o servizo atenderá persoas maiores con déficits de autonomía e persoas con discapacidade, especialmente cando carezan de apoio persoal no seu medio inmediato.

O servizo de axuda no fogar ten por obxecto prestar un conxunto de atencións ás persoas no seu domicilio, dende unha perspectiva integral e normalizadora, naquelas situacións en que teñan limitada a súa autonomía persoal ou nos casos de desestruturación familiar.

Son obxectivos do servizo de axuda no fogar:

Mellorar a calidade de vida das persoas usuarias.

Posibilitar a permanencia das persoas no seu contorno de convivencia habitual.

Favorecer e potenciar a autonomía persoal no propio domicilio.

Manter, mellorar e recuperar as redes de relación familiar e social.

Previr situacións de dependencia ou exclusión social.

Retardar ou evitar a institucionalización.

Reforzar a solidariedade e potenciar o voluntariado social.

Artigo 4º.- Contido do servizo

De conformidade coa valoración técnica realizada en cada caso polos servizos sociais, no marco do servizo de axuda no fogar poderán prestarse os seguintes tipos de atención de carácter básico:

Atencións de carácter persoal na realización das actividades básicas da vida diaria no propio domicilio, tales como:

Asistencia para levantarse e deitarse.

Tarefas de coidado e hixiene persoal, así como para vestirse.

Control do réxime alimentario e axuda, se é o caso, para alimentarse.

Supervisión, cando proceda, das rutinas de administración de medicamentos prescritas por facultativos.

Apoio para cambios posturais, mobilizacións, orientación espazo-temporal.

Apoio a persoas afectadas por problemas de incontinencia.

Outras tarefas para favorecer a atención integral da persoa usuaria.

Acompañamento persoal na realización doutras actividades necesarias da vida diaria:

Seguimento das intervencións realizadas polo sistema sanitario.

Apoio en trámites urxentes de carácter administrativo, xudicial e similares.

Atención das necesidades de carácter doméstico e da vivenda que incidan e axuden na mellora do contorno das persoas usuarias e da súa familia , tales como:

Limpeza e mantemento da hixiene e salubridade da vivenda.

Compra de alimentos e outros produtos de uso común.

Preparación dos alimentos.

Lavado e coidado das pezas de vestir, así como do enxoval doméstico.

Apoio á unidade familiar.

Coidados e mantemento básico da vivenda.

Este tipo de atención poderá ser facilitado en parte, se é o caso, por programas específicos de lavandaría ou alimentación a domicilio.

Atencións de carácter psicosocial e educativo: intervencións técnico-profesionais formativas e de apoio ao desenvolvemento das capacidades persoais, á afectividade, á convivencia e á integración na comunidade así como á mellora da estruturación familiar.

Con carácter complementario, unha vez garantido o nivel básico de atención, o servizo de axuda no fogar poderá incorporar, entre outros, as seguintes actuacións e servizos:

Actividades de acompañamento, socialización e desenvolvemento de hábitos saudables.

Servizo de préstamo de axudas técnicas para persoas en situación de dependencia ou dependencia temporal. Para estes efectos enténdese por axuda técnica calquera produto, dispositivo, equipamento, instrumento, tecnoloxía ou software, fabricado especialmente ou dispoñible no mercado, para previr, compensar, controlar, mitigar ou neutralizar deficiencias ou limitacións na actividade e restricións na participación social das persoas.

Prestación de atención a distancia mediante dispositivos de teleseguimento, teleasistencia e similares.

Adaptacións funcionais do fogar.

Servizo de podoloxía.

Servizo de fisioterapia.

Terapia ocupacional.

Poderán integrarse, ademais, dentro do servizo de axuda no fogar, determinadas atencións e actividades que se desenvolvan fóra do marco do domicilio da persoa usuaria, sempre que, de acordo coa prescrición técnica sobre o contido do servizo, incidan de maneira significativa na posibilidade de permanencia no fogar e na mellora da autonomía e calidade de vida.

En todo caso, as atencións prestadas terán un carácter de reforzo e non substitutivo das propias capacidades da persoa usuaria ou doutras persoas do seu contorno inmediato, de maneira que se facilite e promova a súa autonomía.

En ningún caso poderán formar parte das actuacións desenvolvidas polo servizo:

A realización de actividades domésticas que non fosen incluídas no proxecto de intervención e no acordo de servizo.

Actuacións, que polo seu carácter sanitario, deban en todo caso ser realizadas por persoal facultativo.

Artigo 5º.- Persoas destinatarias

O servizo de axuda no fogar estará aberto a todas as persoas ou unidades de convivencia para as que, de acordo coa valoración técnica correspondente, supoña un recurso idóneo de atención. De xeito particular, o servizo atenderá persoas maiores con déficits de autonomía e persoas con discapacidade, especialmente cando carezan de apoio persoal no seu contorno inmediato, así como fogares con menores, en que se observe a necesidade dunha intervención de carácter socioeducativo. Tamén poderá dar unha resposta preventiva, educativa e socializadora a diversas situacións de familias en risco de exclusión social.

En todo caso, darase prioridade de acceso ao servizo ás persoas que teñan un dereito recoñecido de atención dentro do sistema de autonomía e atención á dependencia.

Artigo 6.- Dereitos das persoas usuarias

As persoas usuarias do servizo, no marco dos dereitos que con carácter xeral se lle recoñecen na lexislación aplicable sobre servizos sociais e, se é o caso, sobre o procedemento administrativo común, terán dereito:

A seren tratadas co respecto debido á súa dignidade, intimidade e autonomía.

A accederen e utilizaren o servizo en condicións de igualdade e non discriminación.

A recibiren unha atención individualizada e adaptada ás súas necesidades, coa calidade e duración determinadas en cada caso.

A recibiren unha información de xeito áxil, suficiente, veraz e comprensible sobre os recursos e as prestacións do sistema galego de servizos sociais, así como a que sexan asistidas e orientadas nos trámites necesarios de cara ao seu acceso aos demais sistemas de benestar social.

A teren asignada unha persoa profesional de referencia que actúe como interlocutora principal e que asegure a coherencia da intervención.

A coñeceren a organización e o regulamento do servizo.

Ao tratamento confidencial dos seus datos, de acordo co disposto na Lei orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal.

A coñeceren a situación do seu expediente.

A seren informadas, de xeito claro e preciso, sobre a intervención prevista e elixir libremente, dentro da capacidade de oferta do sistema e logo da valoración técnica, o tipo de medidas ou de recursos adecuados para o seu caso, así como a participar na toma de decisións que modifiquen o proceso de intervención acordado.

Á calidade dos servizos recibidos e a presentaren queixas e suxestións á persoa coordinadora do servizo.

Ao respecto dos seus dereitos lingüísticos, garantindo, en todo caso, o desenvolvemento da actividade do servizo dende a práctica dunha oferta positiva do idioma galego.

Artigo 7º.- Deberes das persoas usuarias

As persoas usuarias, no marco dos deberes que con carácter xeral se establecen no artigo 7 da Lei 13/2008, de servizos sociais de Galicia, e, se é o caso, na lexislación vixente sobre o procedemento administrativo común, terán os seguintes deberes:

Cumprir as normas, requisitos e procedementos para o acceso aos diferentes servizos.

Facilitar a información precisa e veraz sobre as circunstancias determinantes para o acceso e utilización dos servizos, así como comunicar ao persoal de referencia, os cambios de circunstancias familiares, sociais ou financeiras que puideran resultar relevantes na asignación, modificación, suspensión ou extinción das prestacións ou servizos.

Cumprir coas condicións do servizo, facilitando e colaborando na execución das tarefas do persoal ao seu cargo e poñendo á súa disposición, cando se trate dun servizo realizado no domicilio, os medios materiais necesarios.

Colaborar co persoal encargado do seu caso, acudindo ás entrevistas programadas, seguindo as orientacións e participando no desenvolvemento das actividades incluídas no servizo, centro ou programa en función das súas capacidades e nos termos acordados en cada caso.

Manter unha actitude positiva de colaboración coas persoas profesionais dos servizos sociais comunitarios, participando activamente no proceso pautado de mellora, autonomía persoal e inserción social.

Facilitar e cooperar no seguimento, avaliación e inspección do servizo.

Respectar a dignidade persoal e profesional das persoas que lles presten o servizo, así como respectar os límites das súas obrigas laborais.

A comunicar, con dez días de antelación, en circunstancias ordinarias e previsibles, calquera ausencia temporal que puidese impedir ou dificultar a execución dos servizos que, se fose o caso, se prestasen no seu domicilio.

Artigo 8º.- Causas de extinción e modificación do servizo

Son causas de extinción do servizo de axuda no fogar as seguintes:

A renuncia da persoa usuaria.

O cambio de programa individual de atención ou do proxecto de intervención que implique un cambio de asignación de recurso e a súa incompatibilidade co servizo de axuda no fogar.

Traslado definitivo da súa residencia a outro concello.

Falecemento da persoa usuaria.

Incumprimento reiterado dos deberes e obrigas establecidas para as persoas usuarias na prestación do servizo.

A falta reiterada de pagamento do servizo.

Desaparición das causas que motivaron a prestación do servizo.

Ademais, con carácter xeral, a alteración das circunstancias tidas en conta para a concesión do servizo, poderá dar lugar á modificación das condicións de prestación nas que fora concedido inicialmente. Os cambios de circunstancias, en calquera caso, deberán substanciarse no expediente individual, mediante un novo informe social.

Cando se trate dun servizo público de axuda no fogar, asignado a persoas en situación de dependencia, na correspondente resolución de Programa Individual de Atención, consonte ao establecido na Orde de 2 de xaneiro de 2012, de desenvolvemento do Decreto 15/2010, do 4 de febreiro, polo que se regula o procedemento para o recoñecemento do sistema para a Autonomía e Atención á Dependencia, o procedemento para a elaboración do Programa Individual de Atención e a organización e funcionamento dos órganos técnicos competentes, modificado polo Decreto 148/2011, do 7 de xullo, a incoación por parte da entidade titular do servizo, dun expediente de extinción ou modificación das condicións de prestación do servizo, deberá notificarse en todo caso ao órgano competente para ditar resolución de Programa Individual de Atención.

Artigo 9º.- Causas de suspensión temporal do servizo

Son causa de suspensión temporal do servizo, logo de tramitación do correspondente expediente e informe razoado do persoal técnico coordinador do servizo, que deberá incorporarse ao expediente persoal, as que seguen:

Ausencia temporal do domicilio: neste caso o servizo poderá suspenderse por un máximo de tres meses para as persoas usuarias que accedan ao servizo polo sistema de libre concorrencia e por un máximo de dous meses para as persoas usuarias de dependencia, debendo acreditar a persoa usuaria as causas que motivan a súa ausencia.

Modificación temporal das causas que motivaron a necesidade do servizo: poderá suspenderse o servizo en tanto persista o cambio de circunstancias causante da suspensión, coa excepción das prazas vinculadas a un dereito exercido dentro do sistema de autonomía e a atención á dependencia, suposto no que se estará ao disposto na correspondente normativa reguladora.

CAPÍTULO II. DA PRESTACIÓN DO SERVIZO

CAPÍTULO II. DA PRESTACIÓN DO SERVIZO

SECCIÓN 1ª. DISPOSICIÓNS COMÚNS

SECCIÓN 1ª. DISPOSICIÓNS COMÚNS

Artigo 10º.- Formas de prestación do servizo

O servizo público de axuda no fogar será prestado polo concello de Fisterra ben directamente, ou ben mediante as diversas modalidades de contratación da xestión de servizos públicos, regulados na normativa vixente sobre contratos do sector público, a través de entidades privadas debidamente autorizadas.

Artigo 11º.- Requisitos específicos

Existirá un profesional de referencia, que actuará como coordinador do servizo e que deberá estar en posesión dunha cualificación mínima de diplomatura universitaria na área de servizos sociais. No caso de que o número de persoas usuarias sexa menor de 50, o persoal técnico mínimo exixible será de 0,02 profesionais en cómputo de xornada completa por persoa usuaria. Nos demais casos aplicarase a seguinte táboa:

 

Número de persoas usuarias

Persoal técnico mínimo

50 a 99

1 técnico/a titulado/a xornada completa

100 a 199

2 técnicos/as titulados/as a xornada completa

200 a 399

3 técnicos/as titulados/as a xornada completa

Incrementos sucesivos

Por cada grupo de 200 persoas usuarias corresponderá un incremento de 1 técnico/a titulado/a a xornada completa

 

O persoal que presta atención directa nos domicilios das persoas usuarias estará formado por auxiliares de axuda no fogar, que, no caso de prestar o servizo a persoas en situación de dependencia valorada, deberán estar en posesión das titulacións que estableza a normativa autonómica vixente en cada momento.

O seguimento da prestación do servizo nos domicilios das persoas usuarias realizarase polo persoal coordinador, sempre que as circunstancias o fagan necesario e, como mínimo, con carácter bimestral. Da supervisión realizada quedará constancia no correspondente expediente individual. Mediante esta supervisión revisarase e axustarase, se fose o caso, o contido das prestacións expresado no proxecto de intervención e no acordo de servizo.

O Concello de Fisterra, e de ser o caso, a entidade prestadora en réxime privado do servizo, abrirá un expediente por cada persoa usuaria ou por cada unidade de convivencia á que presta o servizo, no cal constará, cando menos:

Un informe social, asinado por un traballador ou traballadora social da entidade titular do servizo.

Un proxecto de intervención, asinado polo técnico responsable, segundo o Anexo V desta ordenanza.

Un acordo de servizo asinado entre o Concello de Fisterra e a persoa usuaria, segundo o Anexo VII desta ordenanza.

Informes de seguimento periódicos, que terán un carácter bimestral, ou extraordinarios, cando as circunstancias así o aconsellen.

En todo caso, o tratamento da información contida nos expedientes, realizarase de acordo coa Lei 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal.

SECCIÓN 2ª. DA PRESTACIÓN DO SERVIZO

Artigo 12º.- Modalidades de acceso ao servizo, organización e procedemento

O acceso ao servizo de axuda no fogar municipal producirase de acordo co seguinte:

O acceso será prioritario e directo para as persoas que, tendo recoñecida unha situación de dependencia, se lles asigne a axuda no fogar na correspondente resolución de programa individual de atención, e consonte a aplicación do programa de asignación de recursos, establecido no título II do Decreto 15/2010, do 4 de febreiro, polo que se regula o procedemento para o recoñecemento da situación de dependencia e do dereito ás prestacións do sistema para a autonomía e atención á dependencia, o procedemento para a elaboración do programa individual de atención e a organización e funcionamento dos órganos técnicos. Para estes efectos, o concello de Fisterra, cando sexa o caso, procederá a dar de alta as persoas en agarda, de acordo coa orde de prelación establecida no programa de asignación de recursos. As persoas para as que o programa individual de atención, determine o servizo de axuda no fogar como recurso principal ou idóneo terán, en todo caso, preferencia sobre aquelas ás que se lles asigne o servizo de axuda no fogar como respiro do coidador.

Para as persoas que non teñan o recoñecemento da situación de dependencia, o acceso ao servizo, logo da prescrición técnica do profesional de referencia resolverase en réxime de libre concorrencia, segundo o seguinte procedemento:

Presentación da solicitude, segundo o anexo II desta ordenanza, dirixida ao Alcalde no Rexistro Municipal do Concello, acompañada da seguinte documentación:

Fotocopia do DNI da persoa beneficiaria do servizo e das persoas que convivan no mesmo domicilio, de ser o caso.

Fotocopia da tarxeta sanitaria da persoa solicitante.

Certificado de convivencia.

Informe médico ou clínico sobre o seu estado de saúde.

Certificado de discapacidade e/ou certificado do grao de dependencia, de ser o caso.

Xustificantes de ingresos da persoa solicitante e do resto dos membros da unidade de convivencia:

Fotocopia da última declaración da renda, ou no seu defecto, certificado de imputacións do IRPF, expedido pola Axencia Tributaria correspondente.

Certificados de todos os ingresos procedentes de salarios, pensións, subsidios e outros bens que posúan

Xustificante de aluguer de vivenda, de ser o caso.

Calquera outra documentación que sexa requirida polo traballador/a social para a valoración do seu expediente.

En todo caso, o tratamento da información contida nos expedientes individuais, realizarase de acordo coa normativa vixente en materia de protección de datos de carácter persoal.

As solicitudes incompletas contarán cun prazo de 10 días para emendar deficiencias; en caso de non facelo, serán arquivadas sen máis trámite tal como se establece na lexislación que regula o procedemento administrativo.

As solicitudes presentadas serán valoradas polo/a traballador/a social dos servizos sociais comunitarios do Concello, que, unha vez realizada a correspondente visita domiciliaria, determinará, mediante o informe técnico, a idoneidade do servizo, así como a intensidade recomendable para cada caso concreto, tendo en conta todas as circunstancias de necesidade e a aplicación do baremo establecido a tal fin, segundo anexo IV.

O departamento de Servizos Sociais elaborará un Informe - proposta que será elevado ao órgano competente para ditar resolución. O prazo máximo para resolver será de tres meses.

No caso de que sexa favorable, a mesma terá a consideración de alta no servizo. En caso de non existir dispoñibilidade, a solicitude pasará a integrarse na lista de agarda, nunha orde de prioridade determinada pola puntuación que obtivese na aplicación do baremo. No caso de empate da puntuación, atenderase por orde temporal da demanda.

Cando concorran circunstancias que aconsellen a intervención inmediata do servizo, a Alcaldía resolverá o expediente, á vista do informe-proposta do/a traballador/a social. Este informe conterá as causas que motiven a tramitación pola vía de urxencia. O procedemento de urxencia terá validez mentres se manteña a situación desencadeante. A desaparición desta, levará consigo a extinción do servizo e a tramitación pola vía ordinaria.

Para o inicio da prestación do servizo será requisito previo asinar o acordo de servizo, segundo o modelo establecido no anexo VII desta ordenanza.

Anualmente, farase unha revisión de todas as persoas beneficiarias do servizo, co fin de comprobar que cumpre as condicións para a continuidade do mesmo. Para a renovación anual do servizo, as persoas beneficiarias deberán presentar a documentación establecida no apartado a) deste artigo, agás aquela que xa conste no seu expediente individual.

Artigo 13º.- Desenvolvemento da prestación do servizo

O prazo de alta no servizo, será como máximo dunha semana, dende que a persoa usuaria se lle asigna o recurso dende o Programa de Asignación de Recursos para as persoas que acceden ao servizo na modalidade de dependencia, ou dende que se dita resolución por parte da Alcaldía, para as persoas que acceden ao servizo na modalidade de libre concorrencia. Para as persoas usuarias ás que se lles concede o servizo, pola vía de urxencia, o prazo de alta será como máximo de dous días.

Previo ao inicio do servizo, o persoal técnico realizará unha avaliación da situación e establecerá un consenso coa persoa usuaria, sobre as actuacións e tarefas a desenvolver no domicilio. Designarase tamén a persoa profesional de referencia.

A asignación do persoal de atención directa farase en base ao perfil requirido para cada caso concreto, e realizarase unha visita domiciliaria para a presentación do persoal de atención directa á persoa usuaria.

Se a persoa beneficiaria, rexeita ao/á auxiliar de axuda no fogar que se lle asigna, sen razón suficientemente xustificada, pasará á lista de agarda ata que se lle asigne outro/a auxiliar, sempre que sexa tecnicamente posible.

Os cambios no persoal técnico asignado, así como nos horarios de prestación do servizo, que deban efectuarse por circunstancias de necesidades de organización do servizo, comunicaranse á persoa beneficiaria, seguindo en vigor o acordo asinado.

Para o inicio da prestación do servizo, será requisito previo asinar o acordo de servizo, segundo o modelo establecido no anexo VII desta ordenanza.

O persoal técnico elaborará un proxecto de intervención, segundo o anexo V desta ordenanza, que deberá conter: días da semana de atención, horario concreto no que se desenvolverá a prestación, identidade do persoal de atención directa responsable da execución do proxecto, obxectivos e tarefas a desempeñar no domicilio, e o seguimento efectivo da prestación no domicilio do usuario, con carácter mínimo bimestral.

Farase entrega á persoa usuaria dunha copia da ordenanza municipal de axuda no fogar, debidamente visada polo órgano competente.

Así mesmo, entregarase á persoa usuaria e ao persoal de atención directa o documento que conteña as tarefas a desenvolver no domicilio.

Informarase ás persoas usuarias da existencia dun libro de reclamacións, que estará á súa disposición para calquera queixa ou reclamación. No caso de queixa ou reclamación, facilitarase unha copia da queixa á persoa usuaria e remitirase o orixinal ao servizo de inspección no prazo de tres días, xunto cun informe do caso, segundo establece o artigo 6.i) do Decreto 254/2011, do 23 de decembro, polo que se regula o réxime de rexistro, autorización, acreditación e a inspección dos servizos sociais en Galicia.

Artigo 14º.- Intensidade na prestación do servizo

A intensidade do servizo determinarase, con carácter xeral, en horas mensuais de atención, distribuídas en función das necesidades da persoa usuaria e do informe técnico.

A intensidade do servizo de axuda no fogar, para as persoas atendidas no marco do sistema de autonomía persoal e atención á dependencia, estará predeterminada no seu programa individualizado de atención. A súa aplicación horaria será flexible e conforme co proxecto de intervención, de xeito que, cando menos, se garanta a cobertura das necesidades de atención de carácter persoal na realización das actividades básicas da vida diaria, relacionadas no artigo 4.1º a) da Orde de 22 de xaneiro de 2009, pola que se regula o servizo de axuda no fogar, todos os días da semana.

Nos restantes casos, a intensidade do servizo, virá determinada na prescrición efectuada polo departamento de servizos sociais do concello.

Artigo 15º.- Determinación da capacidade económica do sistema de atención a persoas usuarias da dependencia

A capacidade económica das persoas dependentes, valoradas con dereito recoñecido de atención, mediante o servizo de axuda no fogar, calcularase de acordo coas normas de valoración contidas no capítulo II do título III do Decreto 149/2013, do 5 de setembro, polo que se define a carteira de servizos sociais para a promoción da autonomía persoal e a atención ás persoas en situación de dependencia e se determina o sistema de participación das persoas usuarias no financiamento do seu custo, observándose as normas de aplicación á materia, vixentes en cada momento, polo órgano competente en materia de servizos sociais da Xunta de Galicia.

O resultado do cálculo da capacidade económica, correspondente ás persoas dependentes valoradas con dereito de atención recoñecido no servizo de axuda no fogar, constará na resolución do plan individualizado de atención que se desenvolva en cada caso, así como a participación no custo do servizo, de conformidade co artigo 38 do Decreto 15/2010, do 4 de febreiro, polo que se regula o procedemento para o recoñecemento da situación de dependencia e do dereito ás prestacións do sistema para a autonomía e atención á dependencia, o procedemento para a elaboración do programa individual de atención e a organización e funcionamento dos órganos técnicos competentes.

Establécese como mínimo vital ou contía mínima para gastos persoais e quedará integramente á disposición do seu perceptor unha contía equivalente ao 49% dos ingresos líquidos percibidos, calculados en cómputo anual.

Garantiráselle á persoa usuaria unha dispoñibilidade anual mínima de 2.653 euros, no suposto de que a persoa usuaria traballe nun centro especial de emprego, este importe será actualizado anualmente consonte a variación interanual do IPREM.

Nos ingresos da persoa usuaria non se terán en consideración como renda a contía das prestacións de análoga natureza e finalidade recollidas no artigo 31 da Lei 39/2006, do 14 de decembro. As ditas prestacións sumaranse á contía calculada de acordo cos criterios de participación do servizo ata o 100% do custe de referencia do servizo.

Artigo 16º.- Determinación da capacidade económica das persoas usuarias doutros servizos que impliquen copagamento

No servizo de axuda no fogar prestado a persoas ou unidades de convivencia distintas ás referidas no artigo anterior, o cómputo da capacidade económica farase de acordo cos seguintes criterios:

Computarase a renda de todas as persoas residentes na mesma unidade de convivencia. Para estes efectos considérase renda a suma de calquera das modalidades de ingreso a que se refire o artigo 6.2 da Lei 35/2006, do 28 de novembro, do imposto sobre a renda das persoas físicas.

Computarase, así mesmo, o patrimonio neto de todas as persoas residentes na unidade de convivencia. Para estes efectos, enténdese por patrimonio neto o conxunto de bens e dereitos de contido económico de que sexan titulares, determinados consonte as regras de valoración recollidas na Lei 19/1991, do 6 de xuño, do imposto sobre o patrimonio, con dedución das cargas e gravames de natureza real que diminúan o seu valor, así como das débedas e obrigas persoais das cales deba responder. Igualmente, para o cómputo do patrimonio neto deberán terse en conta as exencións que prevé a Lei 19/1991, do 6 de xuño, do imposto sobre o patrimonio, ao respecto da vivenda habitual e doutros bens e dereitos.

A capacidade económica calcularase sumando todas as rendas computables, modificadas á alza pola suma dun 5% do patrimonio neto en cómputo anual, e dividindo o resultado da dita suma entre o total de persoas que convivan no fogar.

Artigo 17º.- Participación no financiamento do servizo das persoas dependentes con dereito de atención recoñecido como usuarias do servizo de axuda no fogar

No caso de que a capacidade económica da persoa usuaria do servizo de axuda no fogar para persoas dependentes valoradas con dereito de atención recoñecido, sexa igual ou inferior ao indicador público de rendas a efectos múltiples (IPREM), quedará exenta da obriga de participar no custo do servizo.

Nos demais supostos, aplicarase a seguinte táboa, na cal se expresa o copagamento en termos de porcentaxe sobre a capacidade económica da persoa usuaria e en función da intensidade do servizo asignado:

 

Capacidade económica
(referenciada ao IPREM)
Ata

Grao I

Grao II

Grao III

<=20 h

<=45 h

<=70 h

100,00 %

0,00 %

0,00 %

0,00 %

115,00 %

4,52 %

9,61 %

14,70 %

125,00 %

5,41 %

11,50 %

17,58 %

150,00 %

5,55 %

11,79 %

18,03 %

175,00 %

5,65 %

12,00 %

18,35 %

200,00 %

5,72 %

12,16 %

18,60 %

215,00 %

5,81 %

12,34 %

18,87 %

250,00 %

6,03 %

12,82 %

19,61 %

300,00 %

6,24 %

13,26 %

20,29 %

350,00 %

6,42 %

13,63 %

20,85 %

400,00 %

6,54 %

13,90 %

21,25 %

450,00 %

6,63 %

14,09 %

21,55 %

500,00 %

6,70 %

14,25 %

21,79 %

>500 %

6,76 %

14,36 %

21,97 %

 Nos casos en que, por renuncia parcial expresa da persoa beneficiaria ao seu dereito de atención co número de horas expresadas no PIA, ou cando por tratarse dun suposto de compatibilización do SAF con outro servizo ou prestación do catálogo, as horas reais prestadas de servizo de axuda no fogar sexan inferiores á cantidade expresada en cada columna da táboa anterior para o grao correspondente, a cantidade a pagar será minorada proporcionalmente á diminución das horas efectivas de servizo.

En ningún caso, o importe da participación económica que deberá ingresar a persoa beneficiaria en concepto de copagamento poderá exceder o 90% do custo do servizo, determinado en termos de prezo/hora.

No caso das atencións e servizos complementarios do nivel básico do servizo de axuda no fogar, prestados ás persoas dependentes valoradas con dereito de atención recoñecido, para os efectos de facer efectiva a obriga de participar no custo do servizo por parte das persoas usuarias, aplicarase a seguinte táboa, na cal se expresa a súa participación en termos de porcentaxe sobre a capacidade económica da persoa usuaria e en función da intensidade e do tipo de atención ou servizo asignado:

Capacidade

económica

(referenciada ao IPREM)

Ata

Grao I

Grao II

Grao III

Adaptacións funcionais do fogar, podoloxía, fisioterapia e terapia ocupacional

Actividades de acompaña-mento, socialización e desenvolvemento de hábitos saudables

Servizo de préstamo de axudas técnicas

Adaptacións funcionais do fogar, podoloxía, fisioterapia e terapia ocupacional

Actividades de acompañamento, socialización e

desenvolvemento de hábitos saudables

Servizo de préstamo de axudas técnicas

Adaptacións funcionais do fogar, podoloxía, fisioterapia e terapia ocupacional

Actividades de acompañamento, socialización e desenvolvemento de hábitos saudables

Servizo de préstamo de axudas técnicas

<=15

<=28

<=45

100,00 %

0,00 %

12,87 %

13,76 %

0,00 %

22,73 %

24,29 %

0,00 %

35,51 %

37,95 %

115,00 %

5,98 %

13,10 %

14,00 %

10,56 %

23,12 %

24,71 %

16,50 %

36,13 %

38,61 %

125,00 %

7,15 %

13,39 %

14,31 %

12,63 %

23,64 %

25,26 %

19,73 %

36,94 %

39,47 %

150,00 %

7,34 %

13,52 %

14,44 %

12,95 %

23,87 %

25,50 %

20,24 %

37,29 %

39,85 %

175,00 %

7,47 %

13,61 %

14,54 %

13,18 %

24,03 %

25,67 %

20,60 %

37,54 %

40,12 %

200,00 %

7,57 %

13,76 %

14,70 %

13,36 %

24,29 %

25,96 %

20,87 %

37,96 %

40,56 %

215,00 %

7,68 %

13,83 %

14,78 %

13,56 %

24,42 %

26,09 %

21,18 %

38,16 %

40,77 %

250,00 %

7,98 %

13,96 %

14,91 %

14,09 %

24,64 %

26,33 %

22,01 %

38,50 %

41,14 %

300,00 %

8,25 %

14,06 %

15,02 %

14,57 %

24,82 %

26,52 %

22,77 %

38,78 %

41,44 %

350,00 %

8,48 %

14,16 %

15,13 %

14,98 %

25,00 %

26,72 %

23,40 %

39,07 %

41,74 %

400,00 %

8,65 %

14,35 %

15,33 %

15,27 %

25,33 %

27,06 %

23,85 %

39,57 %

42,29 %

>400,00 %

8,77 %

14,48 %

15,48 %

15,48 %

25,57 %

27,32 %

24,19 %

39,95 %

42,69 %

Artigo 18.- Participación das persoas usuarias no financiamento doutros servizos que impliquen copagamento

Para o servizo de axuda no fogar, en réxime de libre concorrencia, para as persoas que non teñan o recoñecemento da situación de dependencia, aplicarase a seguinte táboa que regula unha progresiva participación económica no custo do servizo en base ó cálculo da capacidade económica per cápita, de acordo co establecido no artigo 16 desta ordenanza.

CAPACIDADE ECONÓMICA

Participación no custe do servizo de SAF básico

Menor de 0,80 IPREM

0%

Maior de 0,80 e menor ou igual a 1,50 IPREM

10 %

Maior de 1,50 e menor ou igual a 2,00 IPREM

20%

Maior de 2,00 e menor ou igual a 2,50 IPREM

40%

Maior de 2,50 IPREM

60%

Sen prexuízo do anterior, poderán establecerse excepcións aos criterios xerais do referido copagamento nos casos en que a situación causante da aplicación do servizo de axuda no fogar sexa unha problemática de desestruturación familiar, exclusión social ou pobreza infantil, circunstancia que deberá estar debidamente xustificada no correspondente informe social.

En calquera caso, establecerase un límite máximo de participación económica das persoas usuarias do 40% da súa capacidade económica.

Artigo 19º.- Afectación dos ingresos municipais polo copagamento dos servizos

De conformidade co artigo 56.7 de Lei 13/2008, de servizos sociais de Galicia, en todo caso, os ingresos que recade o concello de Fisterra, en concepto de achega das persoas usuarias para a súa participación no custo dos servizos sociais comunitarios, estarán afectados ao financiamento dos servizos sociais que reciban.

Artigo 20º.- Da coordinación coas entidades privadas que atendan a persoas usuarias financiados total ou parcialmente con fondos públicos

No caso das entidades privadas que presten o servizo de axuda no fogar, mediante financiamento total ou parcial con fondos públicos, ou que atendan a persoas usuarias derivadas do sistema de autonomía persoal e atención á dependencia, manterán unha coordinación efectiva cos servizos sociais comunitarios básicos, establecendo un protocolo de comunicación de altas no servizo de cada persoa usuaria, así como unha copia do correspondente proxecto de intervención e dos informes de seguimento, dirixidos aos servizos sociais comunitarios básicos do Concello ou entidade local.

Artigo 21º.- Obrigados ao pagamento

Están obrigados ao pagamento do prezo público regulado nesta ordenanza as persoas físicas usuarias do servizo de axuda no fogar prestado por este concello.

Artigo 22º. -Nacemento da obriga de pago

O réxime xurídico da participación económica das persoas usuarias no custo do servizo é o establecido polo Real decreto lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o texto refundido da Lei de Facendas Locais.

A obriga de pagar os prezos públicos regulados nesta ordenanza, nace, en xeral, dende que se inicie a prestación do servizo e deberá facerse efectivo de acordo coas seguintes normas de xestión:

Os prezos públicos contemplados nesta ordenanza satisfaranse con carácter posterior á prestación do servizo e con carácter específico, durante os vinte primeiros días do mes seguinte.

Por parte do concello e, sobre a base do parte de traballo asinado, conxuntamente pola persoa usuaria e polo persoal de atención directa, elaborarase un recibo individual có importe correspondente ao servizo prestado no mes anterior, que se remitirá á entidade bancaria elixida pola persoa beneficiaria, para que se efectúe o pagamento.

Artigo 23º. - Infraccións e sancións

As infraccións e sancións rexeranse, no relativo aos pagos, pola Lei 58/2003, do 17 de decembro, xeral tributaria e polo Real Decreto 939/2005, do 29 de xullo, polo que se aproba o Regulamento Xeral de Recadación, e no resto das materias, polo disposto na Lei 13/2008, de 3 de decembro, de servizos sociais de Galicia.

 

DISPOSICIÓN DERROGATORIA

Esta ordenanza derroga expresamente a ordenanza reguladora do servizo de axuda a domicilio publicada no BOP número 71 de 17 de Abril de 2015, e calquera outra disposición de igual ou inferior rango que sexa contraria á mesma.

DISPOSICIÓN DERRADEIRA

Esta ordenanza entrará en vigor a partir do día seguinte o da publicación do seu texto íntegro no Boletín Oficial da Provincia e teña transcorrido o prazo ao que se refire o Artigo 65.2 da Lei 7/85 de 2 de Abril reguladora de Bases do Réxime Local.

ANEXOS

ANEXO I

1.-SITUACIÓN DE AUTONOMÍA PERSOAL:

A.-ACTIVIDADES BASICAS DA VIDA DIARIA (ÍNDICE DE BARTHEL):

COMER/BEBER

VESTIRSE/DESVESTIRSE

BAÑO/DUCHA

HIXIENE PERSOAL

Autónomo ≤

Con axuda ≤

Dependente ≤

Autónomo ≤

Con axuda ≤

Dependente ≤

Autónomo ≤

Con axuda ≤

Dependente ≤

Autónomo ≤

Con axuda 0 ≤

Dependente ≤

CONTROL ANAL

CONTROL VESICAL

TRANSFERENCIAS SILLA - CAMA

Ningún problema ≤

Algunha pérdida ≤

Incontinente ≤

Ningún problema ≤

Algunha pérdida ≤

Incontinente ≤

Autónomo ≤

Axuda mínima ≤

Pode sentarse pero non trasladarse ≤

Dependente ≤

CAMIÑAR

SUBIR E BAIXAR ESCALEIRAS

USO DO RETRETE

Autónomo ≤

Con axuda ≤

Autónomo con cadeira de rodas ≤

Dependente ≤

Autónomo ≤

Con axuda ≤

Non pode ≤

Autónomo ≤

Con axuda ≤

Dependente ≤

 

B.-ACTIVIDADES INSTRUMENTAIS DA VIDA DIARIA

PODE UTILIZAR O TELÉFONO

CAPACIDADE PARA VIAXAR

PODE IR DE COMPRAS

Autónomo ≤

Os números coñecidos ≤

Contesta pero non marca ≤

Dependente ≤

Autónomo ≤

Con axuda ou supervisión ≤

Dependente.Non viaxa ≤

Autónomo ≤

Con algunha dificultade ≤

Con moita dificultade ≤

Dependente ≤

PODE EMPREGAR O DIÑEIRO

PODE PREPARAR A COMIDA

PODE FACER ACTIV. DOMÉSTICAS

Autónomo ≤

Con axuda ou supervisión ≤

Dependente. Non o emprega ≤

Autónomo ≤

Con axuda o supervisión ≤

Con moita dificultade ≤

Dependente ≤

Autónomo ≤

Con axuda ou supervisión ≤

Con moita dificultade ≤

Dependente ≤

PODE TOMAR A MEDICACIÓN

Autónomo ≤

Con axuda ou supervisión ≤

Con gran dificultade ≤

Dependente ≤

 C.-FUNCIÓNS SUPERIORES

ORIENTACIÓN

COMUNICACIÓN E LINGUAXE

Orientado ≤

Ocasionalmente desorientado ≤

Totalmente desorientado ≤

Comunicación espontánea ≤

Dificultade de comunicación e interpretación da linguaxe ≤

Afasia total ≤

COMPORTAMENTO PSÍQUICO

Non presenta problemas de comportamento ≤

Trastorno do comportamento sen risco (existen trastornos leves de comportamento) ≤

Trastornos do comportamento con risco (existen trastornos do comportamento que poden representar un risco, tanto para eles mesmos como para os demáis por agresividade,axitación, perigo de fuxidas, intentos de autolisis, etc.) ≤

Autónomo = 0 ptos. Con moita dificultade = 0,75 ptos.

Con axuda = 0,5 ptos. Dependente = 1 pto. Máximo 20 ptos.

 

FACTOR-2: APOIO SOCIAL (máximo total 20 puntos) Puntos

A persoa vive soa e carece de familiares e/ou redes distintas de apoio (20 puntos) ---------------------------------------------------------------

A persoa vive soa, carece de familiares e só ten apoio do contorno veciñal ou outras redes (18 puntos) --------------------------------------------

A persoa convive con persoa sen capacidade para atendelo (ata 12 puntos): ---------------------------------------------------------------------

 

Cunha persoa maior de 70 anos (3 puntos) ---------------------------------------------------------------------------------

 

 

Cunha persoa con discapacidade ou dependencia (3 puntos) ----------------------------------------------------------------

 

 

Cunha persoa que carece de tempo (3 puntos) ------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

Con incapacidade para organizarse (3 puntos) ------------------------------------------------------------------------------

 

Os familiares néganse a atendelo/a aínda que teñan posibilidades (8 puntos) ----------------------------------------------------------------------

Vive só/soa pero hai familiares con posibilidade de atendelos no mesmo concello ou a menos de 20 km (5 puntos) -----------------------------------

Está ben atendido (0 puntos) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Puntos

Total puntos apoio social ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FACTOR-3: SITUACIÓN FAMILIAR/SOCIALIZACIÓN MENORES (máximo 20 puntos)

3.1. Conflito (máximo total 4 puntos) Puntos

Cun membro xerador de conflito de nivel moderado (1 punto) ----------------------------------------------------------------------------

Cun membro xerador de conflito de nivel grave (2 puntos) -------------------------------------------------------------

Con máis dun membro xerador de conflito de nivel moderado (3 puntos) ------------------------------------------------------------------

Con máis dun membro xerador de conflito de nivel grave (4 puntos) ----------------------------------------------------------------------

3.2. Limitacións de rol (máximo total 2 puntos) Puntos

Familias nas que ambos proxenitores ou titores teñan importantes limitacións físicas ou psíquicas para proporcionar unha axeitada atencións aos menores (2 puntos) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.3. Monoparentalidade (máximo total 2 puntos) Puntos

Familias monoparentais que por distintas circunstancias (saúde, traballo, idade avanzada...) non poidan atender aos menores (2 puntos) --------------

3.4. Habilidades parentais (máximo total 2 puntos) Puntos

Familias con escasas habilidades parentais (carencia de hábitos alimenticios, aseo persoal, administracións do orzamento, ausencia de roles, organización...) (2 puntos) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.5. Número de menores (máximo total 10 puntos) Puntos

Un menor (3 puntos) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dous menores (5 puntos) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tres menores (7 puntos) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Catro ou máis menores (10 puntos) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Puntos

Total puntos situación familiar/socialización menores ---------------------------------------------------------------------------------------------

FACTOR-4: OUTROS ASPECTOS SOCIAIS (máximo total 20 puntos)

4.1. Vivenda (total 10 puntos) Puntos

Non hai luz eléctrica (1 punto) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Non hai auga corrente (1 punto) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Non posúe WC (1 punto) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Non posúe cuarto de baño completo (1 punto) --------------------------------------------------------------------------------------------------

Non ten neveira (1 punto) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Non ten quentador (1 punto) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Non ten lavadora (1 punto) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Non reúne condicións mínimas de hixiene/habitabilidade (1 punto) -------------------------------------------------------------------------------

Existen barreiras arquitectónicas no interior da vivenda (1 punto) ----------------------------------------------------------------------------------

Existen barreiras arquitectónicas no exterior da vivenda (1 punto) ----------------------------------------------------------------------------------

 4.2. Integración no contorno (total 10 puntos) Puntos

Situación de illamento ou de rexeitamento (10 puntos) -------------------------------------------------------------------------------------------

Ausencia de relacións sociais (6 puntos) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Existen escasas relacións coas persoas do contorno (4 puntos) -----------------------------------------------------------------------------------

Integración axeitada no contorno (0 puntos) -----------------------------------------------------------------------------------------------------

 Puntos

Total puntos outros aspectos sociais ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Puntos

TOTAL XERAL -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 E.-FACTOR 5.-BAREMO SITUACIÓN ECONÓMICA (máximo total 40 puntos)

 

DESCRIPCIÓN

PUNTOS

Inferior ó 100% do IPREM

40

Entre o 100% e o 150% do IPREM

35

Entre o 150% e o 200% do IPREM

30

Entre o 200% e o 250% do IPREM

25

Entre o 250% e o 300% do IPREM

20

Entre o 300% e o 350% do IPREM

15

  F.-FACTOR 6.-BAREMO OUTROS FACTORES (máximo total 8 puntos)

Neste apartado se incluirán, exclusivamente, aquelas situacións non recollidas en ningún dos apartados anteriores que agraven a situación de necesidade.

(Inclúe variables que determinan, de algunha maneira, certo grado de necesidade do solicitante. Ata un máximo de 2 ptos (8 puntos por cada item)

 

Situacións xerais marxinantes: Baixo nivel cultural, inhabilidade social, desemprego, rechazo social, etc.

Familias con graves cargas que necesitan alivio na súa adicación ó familiar asistido

Domicilio no que conviven co interesado outras persoas na súa situación de discapacidade

Outras circunstancias especiais que levan ó solicitante a un estado de necesidade

 

G.-FACTOR 7: VALORACIÓN TÉCNICA

O técnico poderá valorar positivamente a inclusión no programa de axuda a domicilio aínda cando non reunindo os requisitos establecidos na Ordenanza reguladora, considere que a non prestación do mesmo podería conlevar un grave risco de deterioro persoal e familiar do solicitante.

  ANEXO II

 SOLICITUDE DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR

 1.-EFECTOS PARA OS QUE SE SOLICITA

 Solicitude inicial Solicitude por modificación do servizo

Solicitude urxente Solicitude ordinaria

 2.-DATOS DO SOLICITANTE

 

NIF.

APELIDOS E NOME

ENDEREZO

NÚMERO

PISO

LOCALIDADE

MUNICIPIO

C.P.

TLF.

SEXO: H

M

DATA DE NACEMENTO

LUGAR

NACIONALIDADE

E.C.

 3.-DATOS DO REPRESENTANTE LEGAL

NIF.

APELIDOS E NOME

ENDEREZO

NÚMERO

PISO

LOCALIDADE

MUNICIPIO

C.P.

TLF.

SEXO: H

M

RELACION CO SOLICITANTE/TITULO DE REPRESENTACIÓN

 SOLICITA:

Que previos os trámites e informes reglamentarios, lle sexa concedido o Servicio de Axuda a Domicilio coas seguintes prestacións

 4.-TIPO DE AXUDA QUE SOLICITA

Limpeza do fogar Preparado dos alimentos Xestións varias

Lavado e coidado da roupa Aseo persoal Tarefas psicosociais

Apoio para as Movilizacións compras domésticas Seguimiento trat. médico

Outras¿.

Así mesmo, manifesto que:

Non percibo outros servicios ou prestacións de análogo contido ou finalidade.

Queda enterado/@ da obriga de comunicar ó Concello calquera variación nos datos declarados que poidan producirse de agora en diante.

Acepto a posibilidade de contribuir económicamente, si así resultase da aplicación , no meu caso, da normativa local vixente.

No caso de ser petición urxente, o solicitante deberá presentar a documentación nos 10 días seguíntes á petición.

Acepta o rexistro dos seus datos na Base de Datos Municipal do S.A.D.

Fisterra, .... de .... de 20....

Asdo.:

ILMO. SR. ALCALDE DO EXCMO. CONCELLO DE FISTERRA

DOCUMENTACIÓN

Fotocopia do DNI, pasaporte, tarxeta de residencia do solicitante e familiares cos que conviva

Tarxeta da Seguridade Social

Certificado de residencia e convivencia

Informes médicos segundo o modelo que se facilitara nas dependencias de Servizos Sociais

Xustificante de ingresos do solicitante e do conxuxe o parella de feito: declaración da renda ou certificado de imputacións, xustificantes de pensións, prestacións, ou rendas de traballo (INEM, INSS, nómina etc) alugueres, certificados de rendementos do capital mobiliario, recibos catastrais...)

Solicitude de Domiciliación Bancaria

A persoa beneficiaria asinara un documento no que se compromete a autorizar o acceso a súa vivenda ao persoal que presta o servizo

Contrato de aluguer, se é o caso.

Se podrá solicitar os interesados a aportación doutros documentos distintos dos anteriomente enumerados, a efectos de constatar si reúne as condicios exixidas para ser beneficiario da prestación solicitada. En calquera caso, o Concello non dispondrá desta documentación para fins distintos dos concernentes ó Servizo de atención domiciliaria.

 ANEXO III

 INFORME MÉDICO

 Recoñecemento efectuado ó solicitante do Servicio de Axuda no Fogar D./ D.ª ____________________________.

Polo doctor D. _______________________________________________________________________________.

Colexiado n.º ___________ de ________________ Médico de _________________________ Data ____________.

 (Marcar cunha X o que proceda)

A.-Padece enfermidade infecto-contaxiosa.

SI

NON

B.-Encóntrase inmovilizado na cama, necesitando coidados de maneira permanente.

SI

NON

C.-Presenta enfermidade dexenerativa grave que pode producir alteracións na convivencia.

SI

NON

1.-SITUACIÓN FÍSICA

CONTINENCIA

VESICAL

Continente control total

Frecuentemente incontinente: tende a ser incontinente diariamente pero existe algún control (por ex. durante o día)

Incontinente: múltiples episodios diarios

INTESTINAL

Continente control total

Frecuentemente Incontinente episodio de incontinencia 2 ou 3 veces por semana.

Incontinente todo ou case todo o tempo.

CAPACIDADE FUNCIONAL

PREPARA-LA COMIDA

(Planificación do menú, cociñar, poñe-la mesa)

Independente

Necesita axuda

Dependente

 

AMAÑA-LA CASA

Como realiza-las tarefas domésticas ordinarias: face-la cama, limpia-lo po, ordena-la casa, lava-la roupa.

Independente

Necesita axuda

Dependente

MANEXO DO DIÑEIRO

Como paga-las facturas, leva-las contas, valora-los gastos da casa

Independente

Necesita axuda

Dependente

TOMA DE MEDICAMENTO

Como controla-la medicación (recordar tomala, abri-los frascos, toma-la dose correcta)

Independente

Necesita axuda

Dependente

USA-LO TELÉFONO

Como se realizan e reciben chamadas (incluidas axudas técnicas como números grandes no teléfono, amplificadores de voz)

Independente

Necesita axuda

Dependente

FACE-LAS COMPRAS

Como se fai a compra de alimentos e productos para o fogar (selecciona-lo que se vai comprar, manexa-lo diñeiro)

Independente

Necesita axuda

Dependente

TRANSPORTE

Como o usuario usa algún vehículo (vai a sitios onde non pode chegar andando, transporte público ou individual)

Independente

Necesita axuda

Dependente

MOVILIDADE NA CAMA

Móvese desde/cara á posición de tombado, dá a volta dun lado ó outro e cambia de posición na cama.

Independente

Necesita axuda

Dependencia total

TRANSFEREN-CIAS

Móvese entre superficies cara a/desde: cama, cadeira, cadeira de rodas, posición de pé (excluido ir de/ó baño WC).

Independente

Necesita axuda

Dependencia total

DEAMBULA-CIÓN

Móvese entre o seu cuarto e o comedor contiguo do seu mesmo piso. Se usa cadeira de rodas, é independente unha vez sentado

Independente

Necesita axuda

Dependencia total

VESTIRSE

Inclúe prepara-la roupa, sacándoa do armario, poñela, quitala, vestirse, abrocharse, quitar toda a roupa de sair a rúa, incluíndo quitar ou poñer próteses

Independente

Necesita axuda

Dependencia total

COMER

Inclúe comer con calquera método, incluso sonda nasogástrica

Independente

Necesita axuda

Dependencia total

USA-LO ASEO

Comprende o uso do aseo (ouriñal de asento, cuña, etc.). Cómo se levanta e se senta, cómo se lava despois, se cambia os absorbentes, ou manexa a sonda ou a ostomia e axusta a roupa.

Independente

Necesita axuda

Dependencia total

HIXENE PERSOAL

Mantén a propia hixiene, incluíndo peitearse, cepilla-los dentes, afeitarse, maquillarse, lavar e seca-la cara, as mans e o periné (excluíndo baños e duchas).

Independente

Necesita axuda

Dependencia total

BAÑARSE

Cómo toma o usuario a ducha ou o baño e se move dentro/fora da bañeira/ducha (exclúe lava-la cabeza e as costas). Rexístrase da forma seguinte:

Independente

Necesita axuda

Dependencia total

SUBI-LAS ESCALEIRAS

Sobe e baixa sen axuda

Sobe e baixa con axuda

Incapaz de facelo

RISCO DE CAÍDAS

Ningún

Camiña dunha forma inestable

Limita sair fóra da casa por medo a caer

2.-SITUACIÓN PSÍQUICA

(Marcar cunha X)

Ningunha

Leve

Importante

Total

Desorientación témporo-espacial

 

 

 

 

Alteracións de percepción

 

 

 

 

Descontrol emocional

 

 

 

 

Trastornos da memoria

 

 

 

 

CAPACIDADE PARA TOMA DE DECISIÓNS

Independente: decisións razoables/consecuentes

Moderadamente alterada: decisións pobres, requísese supervisión ou estímulos.

Gravemente alterada: nunca, raramente toma decisións

COMPORTAMENTO

PROBLEMÁTICO

Deambulador moveuse sen propósito racional identificado, parece alleo as súas necesidades ou á súa seguridade.

Verbalmente agresivo ameazou, berrou, insultou a outros

Fisicamente agresivo pegou, empuxou, rabuñou a outros.

Comportamento social inadecuado emitiu sons incoherentes, berrou, autolesionouse, realizou actos obscenos, lanza comida ou heces.

Resistencia ante os coidados negouse a toma-la medicación, a que lle poñan inxeccións, a recibi-los coidados básicos diarios.

3.-SITUACIÓN SENSORIAL

AUDICIÓN (con aparellos se os utiliza)

Oe adecuadamente conversación normal, TV, teléfono

Dificultade a persoa que lle fala ten que axusta-lo ton de voz e falar claro.

Audición moi diminuida ou ausencia total de audición

CAPACIDADE PARA FACERSE ENTENDER

Enténdeselle

Normalmente enténdeselle: a súa capacidade está limitada a peticións moi concretas.

Raramente ou nunca se lle entende

VISIÓN (con gafas se as utiliza)

Adecuada ve detalles finos(incluíndo impresión normal de libros e xornais.

Deficiente, incapaz de ve-los titulares dos xornáis, parece segui-los obxectos cos ollos.

Deficiencia severa, non ve ou parece que só distingue luz, cores ou siluetas.

 

 XUÍZO DIAGNÓSTICO (reflexarase a causa médica que provocou a incapacidade física e/ou psíquica sinalada. Especificarase tratamento e evolución).

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Data e sinatura)

 ANEXO IV

 INFORME SOCIAL E PROPOSTA TECNICA DE RESOLUCIÓN

 1.-DATOS DE IDENTIFICACIÓN DO EXPEDIENTE

 

EXPEDIENTE

INTERVENCIÓN N.º

DATA DE SOLICITUDE

DATA DE INICIO

 

 

 

 

 

SECTOR DE REFERENCIA

 

 

AMBITO DE ATENCIÓN

 

 

N.º TOTAL USUARIOS

 

 

 

 2.-DATOS DO SOLICITANTE

NIF

APELIDOS E NOME

 

 

ENDEREZO

NUMERO

PISO

LOCALIDADE

 

 

 

 

MUNICIPIO

C.P.

TLF.

SEXO:

M

 

 

 

 

H

 

DATA DE NACEMENTO

LUGAR

NACIONALIDADE

E.C.

 

 

 

 

 3.-DATOS SOCIO-FAMILIARES

VIVE SÓ

 

VIVE ACOMPAÑADO

 

 Unidade de convivencia:

APELIDOS E NOME

PARENTESCO

IDADE

E.CIVIL

PROFESIÓN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Outros familiares:

APELIDOS E NOME

PARENTESCO

IDADE

E.CIVIL

PROFESIÓN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4.-DATOS ECONÓMICOS DA UNIDADE FAMILIAR

CONCEPTO

SOLICITANTE

CÓNXUXE OU RELACION

DE ANALOGA NATUREZA

FILLOS MENORES OU QUE DEPENDEN DO SOLICITANTE

Rendas de traballo, prestacións ou pensión

 

 

 

ingresos por outras actividades

 

 

 

Ingresos por capital mobiliario

 

 

 

 

Ingresos por capital inmobiliario

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL DE INGRESOS DA UNIDADE FAMILIAR

INGRESOS MENSUAIS

 

COSTE DO SERVIZO Ó MES

 

 5.-CARACTERÍSTICAS DA VIVENDA

SITUACIÓN

RÉXIMEN DE TENZA

BARREIRAS

RURAL

 

PROPIA

 

DENTRO DA VIVENDA

 

CÉNTRICA

 

ALQUILER

 

FORA DA VIVENDA

 

ILLADA

 

ACOLLIDA

 

INEXISTENTES

 

 

 

CEDIDA EN USO

 

OUTROS

 

 

Equipamentos (dispón de)

 

Si

Non

 

Si

Non

 

Si

Non

Electricidade

 

 

Baño

 

 

Figorífico

 

 

Gas butano

 

 

Ducha

 

 

Teléfono

 

 

Auga corrente

 

 

Só Wc

 

 

Televisión

 

 

Auga quente

 

 

Calefacción

 

 

Lavavaixelas

 

 

ascensor

 

 

 

 

 

Lavadora

 

 

 6.-PROPOSTA DO TRABALLADOR SOCIAL

Diagnóstico Social

Proposta de atención domiciliaria:

NEGATIVA

 

CAUSAS:

 

POSITIVA

 

PUNTUACION

 

 

 En Fisterra, _____ de ________________ de 20___

 O/a traballador/a social

 Asdo.:

 N.º colexiación:

ANEXO V

 PROXECTO DE INTERVENCIÓN

 1.-Datos de identificación do expediente

Expediente1

Intervención n.º2

Data de solicitude

Data de inicio

 

 

 

 

Sector de referencia3

 

Ámbito de atención3

 

N.º total de usuarios

 

 

 

Nome e apelidos

Data de nacemento

DNI

Sexo

Estado civil

 

 

 

 

 

Proxecto

 

Data do proxecto

 

Data fin de proxecto

 

 

 

 

 Antecedentes relevantes:

2.-Atencións que se prestarán

Atencións de carácter persoal na realización das actividades básicas da vida diaria

Atencions de carácter persoal na realización doutras actividades da vida diaria

Atencions das necesidades de carácter doméstico e da vivenda

Atencións de carácter psicosocial e educativo

Atencions de caracter complementario o servizo de axuda no fogar

Actividades de acompañamento, socialización, e desenvolvemento de hábitos saudables

Prestación de atención a distancia mediante dispositivos de teleseguimento, teleasistencia e similares

Adaptacions funcionais do fogar

Servizo de podoloxía

Servizo de fisioterapia

Outras especificar

Días da semana

 

L

M

X

J

V

S

D

Horas semanais

Aportación usuario

Horario

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tipo de servizo [1]

¿ Atencións domésticas ¿ Apoio social e educativo

¿ Actividades de acompañamento ¿ Apoio na estructuración familiar e dinámica relacional

¿ Coidados de atención perosal ¿ Apoio de carácter socioeconómico

¿ Acondicionamento da vivenda ¿ Outros

¿ Eliminación de Barreiras ¿ Xantar na casa

¿ Teleasistencia

Perfil dos/as profesionais

Outros servizos:

3-Existencia doutros servizos/apoios prestados a domicilio

Existencia:

Servizos/apoios:

N.º de horas semanais:

4.-Obxectivos específicos e tarefas que se propoñen

¿ Mellorar a calidade de vida das persoas usuarias

¿ Pobilitar a permanencia das persoas no seu contorno de convivência

¿ Favorecer e potenciar a autonomía persoal no propio domicilio

¿ Manter, mellorar e recuperar as redes de relación familiar e social

¿ Previr situacións de dependencia ou exclusión social

¿ Retardar ou evitar a institucionalizacion

¿ Reforzar a solidariedade e potenciar o voluntariado social

Tarefas a realizar:

 A. Domésticas  A. Personais  Externas  Outras

Limpeza fogar Levantarse/deitarse Xestións Alivio familiar

Lavado roupa Vestirse/espirse Médico psico-social

Planchado e cosido Aseo persoal Recetas Socio-educat.

Elaboración comida Baño/ducha Fogar/club Apoio relac.fami

Compras Atención encamado Paseos

Comer/beber

Moverse na cama

Control medicación

Control alimentación

5.-Periodicidade do seguimento (mínimo bimensual)

Observacións

 

En Fisterra, _____ de ________________ de 20___

 O/a traballador/a social

 Asdo.: N.º colexiación:

  ANEXO VI

 CONTRATO DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR

 Acordo de Servizo

Reunidos en .................................... o día ......., dunha parte don/dona ................................................................

..............¿¿..............., con DNI ¿¿¿¿¿¿¿¿......., e doutra .........................................................................

......................., en calidade de técnico responsable do servizo de axuda no fogar de ...............¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿.

 ACORDAN:

1. Que o Concello de _______________ /a entidade prestadora ................................., prestará o Servizo de Axuda no Fogar (SAF), á persoa arriba citada, dende o día _______ do _________ de 20__.

2. Que a prestación do Servizo de Axuda no Fogar se realizará por un prazo de ___________________________, con posibilidade de prórroga segundo valoración técnica do departamento de Servizos Sociais/da Entidade prestadora acreditada

3. Que o SAF se levará a cabo os días da semana ______________________, en horario de________________; por un total de ____ horas semanais.

4. Que atendendo á Orde do ---- de ---- que regula o Servizo de Axuda no Fogar, a Ordenanza Fiscal municipal que regula as taxas do SAF, e á aplicación do baremo que corresponde, a persoa usuaria comprométese a aportar __________ euros mensuais como contribución ao custe do servizo.

5. Que a persoa usuaria acepta domiciliar o abono da taxa do SAF establecido nesta ordenanza, na entidade bancaria da súa elección, no número de conta autorizada para tal efecto.

6. Que, de acordo co proxecto de intervención establecido para o caso, as actividades que se fixan inicialmente para o desenvolvemento do SAF son as seguintes:

Atencións de carácter persoal

Atencións de carácter apoio psicosocial

Atencións de carácter doméstico

Atencións de carácter socio-educativo

Atencións de carácter técnico e complementario

----------------------------------------------------------------

7. Que as tarefas que se fixan inicialmente para o desenvolvemento do SAF, e que serán levadas a cabo polo persoal auxiliar do servizo serán as seguintes:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Que, así mesmo, a persoa usuaria, a súa familia ou persoas achegadas se comprometen a levar a cabo as seguintes tarefas:

9. Que as modificacións que puidese haber nas condicións inicialmente estipuladas neste acordo, deberán ser recollidas nun documento novo asinado pola persoa usuaria e a persoa responsable do SAF, sendo anexadas ao acordo orixinal.

10. Que o servicio se prestará atendendo ás condicións reguladas na Orde do ---- de ---- que regula o Servizo de Axuda no Fogar e na ordenanza municipal sobre o SAF, onde están recollidas os dereitos e obrigas da persoa usuaria, baixas temporais e causas de extinción.

Ámbalas partes dan a súa conformidade ó presente acordo de prestación do SAF, e o asinan

 En ¿¿¿¿¿¿¿¿¿, a ¿¿ de ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿. de 20¿..

 A persoa usuaria O técnico responsable

 ANEXO VII

 COMPROMISO DE ACEPTACIÓN DAS CONDICIÓNS DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR

1.-DATOS DO SOLICITANTE

NIF.

APELIDOS E NOME

ENDEREZO

NUMERO

PISO

LOCALIDADE

MUNICIPIO

C.P.

TLF.

SEXO: H

M

DATA DE NACEMENTO

LUGAR

NACIONALIDADE

E.C.

 

2.-DATOS DO REPRESENTANTE LEGAL

NIF.

APELIDOS E NOME

ENDEREZO

NÚMERO

PISO

LOCALIDADE

MUNICIPIO

C.P.

TLF.

SEXO: H

M

RELACIÓN CO SOLICITANTE/TÍTULO DE REPRESENTACIÓN

 3.-COMPROMISO DE ACEPTACIÓN DAS CONSICIÓNS DO SERVIZO:

Quedando enterado das condicions da prestación así como dos meus dereitos e obligacións, según o disposto na Normativa que regula este servizo AUTORIZO O ACCESO A MIÑA VIVENDA do persoal profesional asgnado para levar a cabo o servizo de axuda no fogar concedido e DECLARO A MIÑA a

ACEPTACIÓN RENUNCIA Ó MESMO

Formulado y firmado por don/dona ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿, con D.N.I. n.º: ¿¿¿.¿¿¿¿¿, domiciliado/@ en ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿.. e n.º de teléfono: ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿, ca única relación de parentesco co solicitante ou beneficiario/@ é: .....................¿., que non teño relación de parentesco pero é o meu veciño, amigo, compañeiro.

Que me comprometo a atender a don/ña ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Solicitante ou beneficiario/@ do servizo de axuda no fogar, a buscar axuda para as outras actividades que sendo necesarias para o beneficiario/@ non poden ser cubertas polo servizo de axuda no fogar por as suas limitacións horarias, das tarefas, ou por a situación de agravamento na salude do beneficiario/@.

Que me comprometo a axudalo no que necesite os fins de seman ou fora das horas do servizo de axuda no fogar.

 O BENEFICIARIO/@ REPRESENTANTE LEGAL

 ASDO. ASDO.

  ANEXO VIII

 SOLICITUDE DE DOMICILIACION BANCARIA DO SERVIZO DE AXUDA NO FOGAR

 A favor de:

En concepto de:

Datos da persoa beneficiaria

 

N.I.F.

NOME E APELIDOS

 

 

Entidade bancaria

Oficina

Titular da conta

Código conta cliente (20 díxitos) ENTIDADE

OFICINA

D.C

NÚMERO DE CONTA

 

 

 

 

 

En __________________, a ____, de _________________________ de 20___

 O/a interesado/a,

 (Selo da entidade bancaria)

 ANEXO IX

 

FICHA DE IDENTIFICACIÓN DAS AUXILIARES DO SAF

 

DATOS DA AUXILIAR DE AXUDA NO FOGAR

 

 

1.º APELIDO: ______________ 2.º APELIDO: ________________ NOME: __________________ DNI/NIE: _______________ ENDEREZO: ____________________________ PARROQUIA: ______________ C.P: ________ MUNICIPIO: _______________ PROVINCIA: _______________________________

PROFESIÓN: __________________________________________________

FORMACIÓN _____________________________________ DEPENDENCIA/ORGANISMO U EMPRESA: _________________

TELÉFONO/S: __________________ _________________

 

DATOS DE IDENTIFICACIÓN DOS BENEFICIARIOS

N.º Expte.

Apelidos e nome

Domicilio

Data inicio

Tipo de servizo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ACTIVIDADES DIARIAS:

A. Domésticas A. Personais Externas Outras

Limpeza fogar Levantarse/deitarse Xestións Alivio familiar

Lavado roupa Vestirse/espirse Médico psico-social

Planchado e cosido Aseo persoal Recetas Socio-educat.

Elaboración comida Baño/ducha Fogar/club Apoio relac.fami

Compras Atención encamado Paseos

Comer/beber

Moverse na cama

Control medicación

Control alimentación

 ANEXO X

 COMUNICACION Ó SOLICITANTE DE SAF

 D./Dna. ______________________________________________

 Estudiada a súa solicitude da prestación do Servicio de Axuda no Fogar, o Concello de Fisterra, resolve:

CONCEDERLLE

CONCEDERLLE PROVISIONALMENTE

DENEGARLLE

INCLUILO NA LISTA DE RESERVA

SUSPENSIÓN PROVISIONAL

EXTINCIÓN

MODIFICACION

REANUDACIÓN

esta prestación polos seguintes motivos:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Previo a ser efectiva tal prestación, o solicitante deberá poñerse en contacto cos Servicios Sociais do Concello.

O que se comunica para o seu coñecemento.

 Fisterra, ____ de ______________________ de 20___.-

 O ALCALDE-PRESIDENTE

 ANEXO XI

 SEGUIMENTO DO SAD

1.-Datos de identificación do expediente

Expediente5

Intervención n.º6

Data de solicitude

Data de Inicio

 

 

 

 

Sector de referencia7

Ámbito de Atención3

N.º Total de Usuarios

 

 

 

Nome e apelidos

Data de nacemento

DNI

Sexo

Estado civil

 

 

 

 

 

2.-Tipo de seguimento

3.-Valoración do servizo de axuda a domicilio prestado

Informacións emitidas polo persoal de Atención

 

Actitude de/dos usuarios

 

Observacións nas execucións da axuda no fogar

 

 

4.-Proposta de modificación do servizo a prestar

Cambio no servizo

Si

 

 

Non

 

Tipo de cambio

Causas

Proposta

 

 

 

Poxecto novo

Si

 

Non

 

 

Propuesta do SAD

 

 

 

 

1.-Continuidade

 

 

2.-Suspensión

 

 

3.-Motivo da baixa

 

Data do proximo seguimento