Cambre - Ordenanza fiscal de la tasa por expedición de documentos administrativos.

Publicación provisional: 26/06/1998 BOP Nº: 141
Publicación definitiva: 26/06/1998 BOP Nº: 141
Aplicable dende: 05/02/2004

Artículo 5.º .-Exencións.

Terán una exención subxectiva aqueles contribuíntes que acrediten a súa falta de capacidade económica para o pagamento da cota correspondente, según informe dos servicios sociais do Concello de Cambre ó respecto.

Artigo 7º .-Tarifa.

A tarifa a que se refire o artigo anterior estructúrase da seguinte maneira:

Documentación catastral: tarifa

Copia de fotografía aérea en papel opaco: 6,00 euros/unidade

Copia de cartografía en papel opaco DIN A-3 ou DIN A-4: 6,00 euros/unidade

Copia de cartografía en papel opaco en tamaño superior a DIN A-3: 12,00 euros/unidade

Copia de cartografía en papel reproducible: 31,00 euros /unidade

Copia de cartografía dixitalizada urbana: 3,00 euros /hectárea

Copia de cartografía dixitalizada rústica: 0,12 euros /hectárea

Información alfanumérica dixital urbana: 0,06 euros/rexistro

Expedición de copias de información non gráfica de expedientes: 0,30 euros/folla

Informes catastrais sobre bens urbanos: 3,00 euros /unidade

Informes catastrais sobre bens rústicos: 3,00 euros /unidade

Nos informes catastrais descritivos e gráficos referidos unicamente a unha unidade urbana ou unha parcela rústica: 12,00 euros/unidade

Nas certificacións catastrais que incorporen datos cunha antigüidade superior a cinco anos, incrementarase a tarifa en: 31,00 euros/unidade

Dereitos de exame:

Exame para prazas encadradas no grupo A ou asimilado: 50,00 euros

Prazas do grupo B ou asimilado: 40,00 euros

Prazas do grupo C ou asimilado: 30,00 euros

Prazas do grupo D ou asimilado: 20,00 euros

Prazas do grupo E ou asimilado: 10,00 euros

Planos, fotocopias e documentos técnicos:

Por cada documento que se expida en fotocopia:

1. Por folio de tamaño DIN A-4: 0,45 euros

2. Por folio DIN A-4, de expedientes de contratación: 0,30 euros

3. Por folla tamaño DIN A-3: 0,60 euros

4. Maior DIN A-3, por folla: 31,00 euros

5. Compulsa de documentos, por folio: 1,00 euro

6. Compulsa de expedientes de contratación, por folio: 0,30 euros

7. Compulsa de documentos esixidos para a obtención de prestacións dos servicios sociais municipais ou de axuda ás familias por fillos cursando estudios (bolsa de estudios), por folio: 0,00 euros

Documentos relativos a Urbanismo:

Certificado de cualificación urbanística: 35,00 euros

Informe de cualificación urbanística: 25,00 euros

Declaración de innecesariedade de licencia urbanística: 60,00 euros

Por cada expediente acreditativo da antigüidade das edificacións ou sobre incoación ou non de expediente de reposición de legalidade ou sancionador:

1.Por vivenda ou local de máis de 30 anos: 30,00 euros

2.Por vivenda ou local de menos de 30 anos:

2.1. En caso de existir expediente de solicitude de licencia do inmoble: 35,00 euros

2.2. En caso de non existir expediente de solicitude de licencia:

2.2.1. Ata 100 m2 de superficie: 600,00 euros

2.2.2 De 101 a 150 m2 de superficie: 750,00 euros

2.2.3 De máis de 150 m2 de superficie: 900,00 euros

Outros informes urbanísticos: 40,00 euros

Outras certificacións urbanísticas: 50,00 euros

Outros documentos:

Exemplar de ordenanzas fiscais: 24,00 euros

Bastanteo de poderes: 25,00 euros

Por cada expediente para celebración de voda civil no Concello: 90,00 euros

Por cada inscrición no Libro rexistro de unións non matrimoniais: 12,00 euros

Certificado de empadroamento do padrón vixente: 2,00 euros

Certificado de empadroamento de padróns anteriores:

1. Ata padrón ano 1981, incluído: 4,00 euros

2. Padróns anteriores a 1981:engadirase á cota anterior, por cada 5 anos: 1,20 euros

Certificación de acordos municipais:

1. Do ano en curso: 10,00 euros

2. De anos anteriores: 12,00 euros

Expedición de informes emitidos pola policía local: 10,00 euros

Expedición de atestados emitidos pola policía local: 35,00 euros

Outros informes non comprendidos en apartados anteriores: 3,00 euros

Outras certificacións non comprendidas en apartados anteriores: 5,00 euros